• Sākums
    • Dāvanu karte
  • Dalībniekiem
    • Informācija dalībniekiem
    • Aplikācijas instrukcija
    • Dalībnieku pases
    • Rezultātu tabula
  • Par mums
    • Runā
    • Bildes
  • Citi izaicinājumi
    • Ģimenes izaicinājums
    • Nakts izaicinājums
  • Sākums
    • Dāvanu karte
  • Dalībniekiem
    • Informācija dalībniekiem
    • Aplikācijas instrukcija
    • Dalībnieku pases
    • Rezultātu tabula
  • Par mums
    • Runā
    • Bildes
  • Citi izaicinājumi
    • Ģimenes izaicinājums
    • Nakts izaicinājums

Bieži uzdoti jautājumi

Es redzu maršrutu, bet neredzu kontrolpunktus...

Maršruta punkti (Kontrolpunkti, Viktorīnas un apskates punkti) uz kartes attēlojas tikai pēc Starta punkta reģistrācijas.

Kā var reģistrēt punktu?

Punkti kļūst interaktīvi (tos var reģistrēt), ja lietotājs atrodas vismaz 50m attālumā no punkta.
Kontrolpunktiem, Starta un Finiša punktiem attēlojas poga Check in, to nospiežot punkts tiks piereģistrēts.
Viktorīnās punktiem attēlojas poga Atbildēt, to nospiežot, attēlosies punkta jautājums ar iespēju ievadīt atbildi.

Kā var zināt, ka punkts ir reģistrējies?

Android sistēmas tālruņu lietotājiem, reģistrētie punkti uz kartes attēlojas zaļā krāsā un punkta kartītē attēlojas zaļa atzīmē.
iOS sistēmas tālruņu lietotājiem punkta kartītē attēlojas zaļa atzīme.

Uz iOS sistēmas tālruņa nestrādā aplikācija?

Ja us iOS sistēmas (Apple) tālruņa nestrādā Postnos aplikācija, tad:

  • Atveriet tālruņa uzstādījumus
  • Atrodiet Uzstādījumos Postnos aplikāciju un atveriet to.
  • Nomainiet aplikācijas uzstādījumos pamata valodu uz angļu!
  • Varat droši lietot aplikāciju!
iOS aplikācija nerāda atrašanās vietu. Kā rīkoties?

Ja iOS sistēmas tālrunī aplikācija nerāda atrašanās vietu:

  • Pārliecinieties, ka aplikācijai ir piešķirtas tiesības lietot Atrašanās vietu.
  • Aizveriet ("aizsvaipojiet") ciet aplikāciju.
  • Atveriet aplikāciju no jauna.
Kāpēc Samsung tālrunis rāda nekorektu atrašanās vietu?

Visticamāk Jums ir Samsung S21 Ultra 5G tālrunis. Šiem tālruņiem globāli ir konstatēti traucējumi atrašanās vietas attēlošanā. Iespējamie risinājumi: 

  • Variants A - Vispirms atveriet Google maps, tad Postnos aplikāciju. Aplikācijā atjaunosies korekta atrašanās vieta.
  • Variants B - Postnos aplikācijas kartē divreiz nospiediet uz atrašanas vietas zīmes.
Kā tikt uz Startu?

Lai ērti tiktu uz maršruta sākumpunktu, Postnos aplikācijā pie maršruta ir poga Navigācija. To nospiežot, automātiski uz Jūsu tālruņa navigācijas aplikāciju (piem. Waze) tiks nosūtītas sākumpunkta koordinātas. Tālāk jau vārēsiet izmantot sev ērtāko navigācijas aplikāciju.

Aizmirsu reģistrēt kontrolpunktu. Ko darīt?

Ja pagājāt garām Kontrolpunktam un Jums kartē neattēlojas tālākie punkti un Finišs, zvaniet uz tehnisko atbalsta tālruni +371 20008768.
Ja nogurumā aizmirsāt reģistrēt Finiša kontrolpunktu - rakstiet uz info@postnos.com, norādot maršrutu, kuru veicāt.

e-pasts: info@postnos.com
Privātuma politika un noteikumi
© Visas tiesības paturētas.

Sākums